tisdag 18 september 2012

Kärleksbreven


En sak som är väldigt fin med att vara jag är att man får kärleksbrev. Jag har vänner som är mig så kär att varje brev jag skickar och varje brev jag får är kärleksbrev. Att få brev är som att för en liten stund få vara med människan som skrivit det, få hålla den i sina händer, trots hundra mil emellan.

Igår fick jag ett kuvert med det här kortet i. Det var ett brev också med massa människa i och kärlek. Det här är lite en beskrivning av lyckan i att brevväxla på papper och lite ett digitalt svar på just denna önskan. Det är Spanien som är hit och dit vill jag komma. I dagarna får jag veta om jag får ett jobb... kanske, kanske inte. Om jag får jobbet kommer jag på höstlovet och hänger med i sagan, alldeles i obrevform.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar