onsdag 5 september 2012

Tryckandet har börjat

Tryckandet har börjat och till min förfäran har jag insett att det är mycket svårare att trycka på papper än på tyg. En vettig människa hade provat först innan den drog igång ett projekt av den här digniteten. Dock har skatteverket ringt mig och lite försynt undrat vad det är jag ska göra egentligen. Det finns inga siffror på vad man ska tjäna för att behöva ha F-skattesedel men hon jag pratade med tyckte att jag skulle ha det hela som hobbyverksamhet tills jag vet hur det går. Det känns skönt. Nu är det bara övning som gäller. Mina misslyckanden har gått ner från cirka 60% till 50%, en tydlig förbättring. Just nu är det tyvärr tidsbrist för tryckerskan för jag jobbar och står i med att lära barn sy sicksack och räkna matte. Oavsett är peppen fortfarande stor och längtan efter tiden och lugnet är närvarande.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar