söndag 7 oktober 2012

Världspremiär!


Idag är en stor dag för det är nämligen världspremiär för hemsidan www.trycktstamning.com! Jag har tryckt och tryckt och tryckt och har äntligen fått till ett mycket litet lager fina tryck och en hemsida. Hemsidan visade sig vara det svåraste men nu finns den! Eftersom det här med marknadsföring också är lite klurigt tycker jag att alla som läser den här bloggen ska klicka på länken. Om man dessutom skulle tycka att himlar så fina tryck det här var, då tycker jag att man ska berätta det för en kompis eller kanske länka på det där facebook, jag har hört att det sprider rykten i faslig fart.

Japp, så får det bli. Tyck att det är fina grejer och tipsa någon om dem, och om du skulle bli alldeles förtjust kan du ju beställa några vykort eller så. Posten behöver mer jobb. Och så blir ju jag himla glad om någon tycker att jag gör fina grejer!

1 kommentar:

  1. åh du är så bra min vän :) jag är glad att det snart är löning så att den här fattiglappsmånaden är slut och jag kan beställa nåt fintryck av dig :)

    SvaraRadera