onsdag 7 november 2012

Spanienlyckan

Jag är tillbaka från min rymning! Spanien var allt jag hade kunnat begära och mer därtill. Jag fick träffa en Elin (och inte vilken Elin som helst heller), ett hav, spanskan och gator så vackra att man inte vill sluta gå. Dessutom fick jag det förvånade mötet med en magisk lägenhet där det regnade in på tio ställen, där det var +12 grader på nätterna och i vars kontrakt det stod att det är totalt förbjudet att hoppa på taket! Kan det bli bättre? Det snöade när jag reste och sen har jag fått uppleva de allra flesta väder. Dessutom har jag fått gå på Hamam mitt i natten, vilket var en upplevelse som alla borde få vara med om. Utöver allt detta har jag fått klara mig på ett språk på vilket jag har ett ordförråd på cirka femtio ord, men om det äventyret ska jag skriva en annan dag. I övrigt får bilderna tala för sig själva.













1 kommentar: