torsdag 17 januari 2013

Muddlyckan


I januari har jag fått tre paket postade till min hallmatta! Tre! På en månad! Det är som en fest! Nu är jag skyldig världsaltet en himla massa postande. Det här är nummer två i ordningen. Plötsligt damp två magiska muddar ner genom brevinkastet, virkade och sydda av min vackra elin, med brev och allt! Så himla glad man blir. Man vill liksom bara skicka brev hela dagarna av tacksamhet. Nummer tre-paketet ska jag blogga om en annan dag, mycket förtjusande och textilt, om än inte hemslöjdat.

Jag har så mycket roligt jag vill blogga om just nu, det här med att jobba 60% gör liksom att man orkar göra grejer, leva loppan liksom och inte bara jobba. I helgen ska jag dock fara på äventyr med ett tåg som inte går för det är ju så förvånande det här med vinter, varje år... Kanske kan Rasmus klicka upp ett färdigt inlägg när jag är på rymmen, kanske inte. Den som lever får se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar