måndag 22 april 2013

Systerungen och surfplattan


Det här är min systerunge Tilly. Jag är hennes gudmor och hennes Mosterfin( moster och josefine, ja ni fattar), som jag numera kallas. Syster kallas för Monsterelle istället för moster Elle. I vilket fall så är den här bilden helt ok lik Tilly och det är tack vare den fantastiska uppfinningen surfplattan. Man kan nämligen rita på fotografier och sen ta bort själva fotot. Detta är naturligtvis inget nytt, jag vet det, men det är nytt för mig och oj så roligt det är! Och visst blev det en fin bild?

2 kommentarer:

  1. Det hade jag ingen aaaning om! Att man kan rita ovanpå fotografier i paddor! Låter som en kul idé, jag hade förstås anat att en del bildtillverkning borde gå till på det viset. Jaa, det blev en fin bild!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt att någon är lika revolutionerad som jag av tanken :)

      Radera