lördag 7 december 2013

Musiktryck

Jag och min Johanvän har bestämt oss för att släppa en singel innan jul. Så kan man göra nämligen. Bestämma sig och sen göra. Jag har två förmiddagar stått och stirrat in i puffskyddet och mikrofonerna och idag kom jag faktiskt över skräcken som tar mig varje gång något som spelar in placeras framför mig. För att kunna ge ut en singel behöver man ha skivfodral och de började jag göra i kväll. Gammalt skräp, tryckfärg och baksidan av en gammal tapet kan varmt rekommenderas som ingredienser i skivfodral. Jag tror att det kan bli bra. Sen var det det där med själva skivan också, men det blir nog också bra.






2 kommentarer:

  1. Beundrande blickar från mig och från ditt kissemånster. Kan man få stå i kö för ett signerat, exklusivt ex av den kommande skivan? (Förtjusande tyg på stolsitsen!)

    SvaraRadera
    Svar
    1. :) Det kan man sannerligen, kön är nämligen inte speciellt lång, du är alldeles först i den. Stolsitsarna är mycket förtjusande. Fick tyget av syster som köpt det på ikea och klädde om sin bils innertak med det(!). Grymt imponerande tilltag och det gjorde att bilen blev coolast i skogen (bodde i Jämtland då).

      Radera