tisdag 7 april 2015

flygflottilljen

Jordi har påbörjat en egen flygflottillj. Vi hittade förlagan på pinterest, tyvärr med länk som inte visade själva flygplanen men principen var ju ruggigt enkel så det var bara att köra igång! Vi har trälimmat (hoppas det håller) och sedan har Jordi målat med mina akrylfärger. Jag får återkomma med slutresultatet för dagsljuset tog slut. Imorgon sak de provlekas!




Om någon skulle behöva en innovativ frisör kan ungen rekommendera sig själv. Han sköter den saken på egen hand sedan ungefär ett år tillbaka eftersom mamman (jag) till mormorns (min mamma) stora förfäran inte kunde komma på ett vettigt argument till varför han inte skulle få klippa sig själv. Det kommer att bli fult, är ju inte okej och jag tänker att upplevelsen ska vara viktigare än utseendet så jag klipper testar här och där när jag kommer åt. Det får vara så länge det varar.

1 kommentar:

  1. Heja Jordi! Man kan allt man vill eller vill man så kan man! Snygga flygplan och stilig flygkaptenfrisyr!

    SvaraRadera