måndag 29 juni 2015

fyra dagar kvar


Det är fyra dagar kvar och väntan är oändlig. Förra ungen gick ju arton dagar över tiden (arton!!!) så jag vet ju att det kan ta tid men herre gud vad jag längtar! Jag är liksom bara en enda stor Ge-mig min-bebis-nu-känsla! Jag har sytt en del och har således en del att blogga och vi har köpt en riktig kamera så det finns fina bilder också men av någon anledning är jag så sjukt upptagen med att typ vila och längta att jag verkar helt oförmögen att sätta ihop kameran med datorn. Så är det just nu. Annars verkar sommaren ära oss med sin närvaro, Rasmus har precis fått semester som just nu går ut på att han städar hela lägenheten medans jag sover eller liksom väntar aktivt. Jordisen har åkt till farmorn för att ha kul efter att ha byggt vansinniga mängder lego sedan födelsedagen för över en vecka sen. Komsi, komsi bebisen! Helst nu.

1 kommentar:

  1. Det är oliiidligt spännande!!! Tänk om lilla stjärnöga har kommit ut nu.....

    SvaraRadera